Friday, September 3, 2010

exam week,,,,

owh yer,,,,bile aku sebut exam neh mesti korg ingat budak2 yang exam kan,,,ha x sebenarnyer....aku yg kne exam minggu neh,,(in fact, ptg ni ade last paper)....owh yer,,,sebelum aku cerite psl exam nie biarlah aku cerite mukadimah supaye korang faham...

ok,,kerjaya aku sebagai seorang pengajar yang menggunakan gred dg41 memerlukan aku untuk ade ikhtisas dalam bidang pendidikan supaya aku dapat disahkan jawatan,,,kalau x smpai sudah aku xsah jawatan,,,oleh itu MARA menghantar kami pergi buat diploma pendidikan under UPSI,,,kire kerjasama ngan UPSI la ni,,,,skang ni aku tgh mengikuti diploma pendidikan ni yg di buat secare express spt maggi segera dalam cawan,,,,ataupun dinamakan kursus dalam cuti,,,setiap kali cuti kami berada dalam derita sbb kursus neh mmg padat,,hari2 jadual aku 8.30 pg-7.00 mlm,,,kdg2 bwak ke mlam....mmg xleh blah,,,bygkan silibus yg patutnya 5 bulan leh diabeskan dlm mse 3 ari jek,,,,uhuhuhuhuhuhu,,,,power x?mmg muak layan diploma pendidikan ni,,,,tp sedar xsedar aku dah abes dah 1 semester,,,,

ha skang ni musim exam,,,exam dari ari senin aritu smpai la ke arini,,,,,siyes mmg xleh blah,,,aku dah lme gle xlayan exam ni jd cam culture shock sket,,,,,seb baek la dr 7 paper tuh 5 paper objektif,so mmg aku belasah ngan tembakan peluru sesat dr raifal ak47 aku je la,,,hahahhahahahaahhahahaa,,,doakan aku ye kawan2,,,mintak2 la lulus kalau x mampuih aku kne repeat.,,,,,paper aku kul 3 kang tp aku selambe jek melayan blog neh,,,,,hauhauhauhauahuaha

owh yer,,,sok aku balik tganu mau cuti raya,,,hihihihihihihi,,,,pd yg masih bekerja jgn jeles yer huahauhauhauhauauhauhauhaaua

erm.........td aku nampak die.....mule2 aku cam xnak jeling tp sebenarnyer aku jeling gak,,,,,,xretinyer aku nak berpura2,,,,adeyh,,,,,,i hate to admit this,,,but to be truth she was the greatest thing ever happened in my life....

-
-
-
-
-apieceofshit-
-joe-

No comments: