Sunday, July 18, 2010

wiken

baru2 ni aku g mara,,,pasuh balik tu aku sgah jap unikl jmpe lecturer-lecturer kat situ,,,,syawal pernah ckp ngan aku dlu,,,joe ni ptut jd maskot unikl,,,,tp aku rse btul kot,,,,,,,sbb aku xpernah lupe pun dimane aku start,,,,kpd lecturer2 ini,,,,thanx a lot,,hmmm,,,,dipendekan cerite,,,derang suh aku apply keje kat situ jd lecturer,,,heh,,,,mane la aku ade master,,,,isk2,,,,,lgpun kl,,,,kalau leh aku xnak dok sne,,,,kalau bolehla,,,tp kalau dah rezeki aku kt sne belasah jek,,,,hmm,,,pasuh aku pure2 aku g tgkat 26 nak cr info psl master kononnye,,,pdhal muslihat semate2...hahahahahaaa,,,,tp best gak nk smbung master,,,,,murah je kos kat unikl neh,,,6600 3 semester,,,tp kat utp lg murah,,,660 1 semester,,,,mcm lelong crocs murahan kat psar mlm plak,,,owh ye,,,,mgu ni aku rse paling best kot,,,,org yg aku nak jmpe dpt dijumpai,,,,thanx,,,,xsangke jmpe kat depan lagi manis la,,,,,mcm gula batu selori ltak dlm secawan air masak,,,,hahhahaha,,,pasuh aku balik damansara p umah apek,,,lme xjmpe die,,,wife die tgah sarat,,,,tahniah apek,,,xlme lagi aku nak dpt cucu dah,,,,hahahahaha,,,,abah doakan moga2 dpermudahkan insya-Allah,,,,sok nyer ari sabtu,,,,aku p sarapan ngan cik shidah n her boyfren,,,izzat,,,,aku xleh jmpe si shidah ni,,,,,mesti tah paper jdnye,,,,,disebabkan kami busan xtau nak wat ape,,,,derang ajak pg puutrajaya tgk wayang,,,,skali pg tiket penuh,,,xpela,,,,pg cr tempat karaoke,,,xde pulak,,,,last2 decide nak maen bowling,,,,disebabkan si izzat hy berkaki ayam si shidah suh beli stokin,,,,beli la stokin kunun2 nak men bowling la,,,skali pg temmpat bowling,penuh dah,,,,,,hahahaahah,,tahnniah skali lg,,,lalu kami wat keputusan tuk balik,,,ha,,,pg putrajaya nak beli stokin jek,,,demn~~~~sebb baek la ade peesta ape tah,,,,pg la sgah jap...flora n fauna kot,,,tp xmenarek pun,,,,,hehehe,,,,,tp belasah je la,,,kire pakej la,,,,mengisi mse lapang,,,then aku terus geerak balik antar derang n aku pun kol bos lme aku kat tasik selatan dlu,,,,kumar,,,,,,ni lah bos aku paling best kat dunie kot,,,(ceh mcm byk bos jek),,,die dah cam abah2,,,,n byk nasehat aku,,,,jmpe katr tiim square sbb derang ade function kat situ,,n jmpe xofficemate aku,,,,mcm2 gak aku sembanga ngan derang,,,btw thanx a lot guys,,,especially kumar,mabel chong,mabel hon,,,i love u all,,hehehehe,,,,hmmm,,,,,balik p bbq ngan dak eyerich n plustick,,,,,sbb aku dah penat bbq tu aku layan lebih kurang jek,,,,,orait,,,mse pun mencemburui kita aku tujukan lagu ni tuk spe yg bace bllog ni,,,,act ni la lagu dikir barat mse aku skolah2 dlu,,,

dikau umpama dewi menjelma
cantek paras mu ayu jelita
ke terpesona hati tergoda
nak kulamar mu tidak berdaya

oooooo,,,bagai bulan di pagar bintang,,,,
terangnya dirimu di awan,,,,,
nak kugapaimmu,,,,,,tak sampai tangan,,,
hai hai hai hai,,,,,tinggallah aku berangan-berangan,,,,


heh,,,jiwang bukanh?aku ske lag ni sbb bahase die yg sgt puitis,,,byk unsur2 sastera dlm neh,(metafora,,,perbandingan melampau dll),,,ceh mcm pandai sangat bm,,,ckp pun bersepah,,,hehehehehe,,,,orait guys,,,,thanx pd mereka yg menghiburkan aku mgu neh,,,,=)

lots of love,
joe
"a piece of shit"

2 comments:

Ira Azeera said...

this entry would be better with pictures..

contohi aku.. =p

juez said...

huhuhuhuhuh saya setuju ngan kak ira ayat panjang bejela kalah cerpen gambar xde langsung! x menarik langsung!!!