Saturday, July 3, 2010

hari sabtu

arini aku ptt tuurun kl nak g amek album,,,tp disebablan aku mlas n aku rse cam nak trun mgu depan aku wat kesimpulan xyah pegila arini,,lgpun aku nnak trun kl n nak jmpe sgt seseorang tah die nak jmpe aku ke x,,xpela...last2 aku dok lepak umah jek sorang2,,,,bukak pc,,,maen game jap,,,pasuh tgk muvvie jap,,,tgk separuh n ngantuk,,,sedar2 jek aku dah hanyut,,,mimpi pelik2,,,lme gak aku tdo,,,,bangun2 je nazmi msg ajak minum,,,pgla minum plak merangkap mkn tgh hari n malam,,,,mcm tula org bujang,,,belasah jela,,,,hahahah,,,,hidup xteratur,,,,,tibe2 teringat kat kampung,,,,ariu mse balik seri iskandar,,,aku dok drive sorg2 dr k.terengganu-jertih-kuala krai-gua musang-c.highland-simpang pulai-ipoh...jln ni best sbb xde org,,,so leh la bwak laju sket cme agak ngeri la kiri kanan hutan kot2 rimau kuo tkut gak aku,,,aku dah busan drive psg lagu kuat2 sudahnye aku dok nyanyi sorg2,,,,mcm2 lagu kuar,,,,skt tekak aku,,,,hahaha,,,sedar2 je aku dah smpai cameron,,,dak2 ni wat konvoi pg cameron,,,,aku pun sgah la kejap,,,amek2 gmbar sket pasuh beli coklat n strawberry....aik ni cam dah lari tajuk,,,,,hahaha sbb aku xbyk wat mende arini yg mgu lpas je la aku cter,,,,isk2,,,,busan sguh sbtu ni,,,,kdg2 tu aku rse sepi,,,tetibe sindrom kejap2 tgk hanphone terjadi,,,haha,,,adeyh....sian hp aku,,,,lme dah die xbunyi2,,,,,hahahahah,,,,,,,lme aku xsmbang2 ngan sorang ni,,,"nurhalala"...syok sembang ngan die.....teringin nak call...tp.....hmmm xpela.....i'll respect that......

1 comment:

suezen said...

erm......erm....ko nk aku bg hp ko bunyi2 x