Thursday, November 18, 2010

ntah

sejak ayah aku mati dan aku clash aku prasan blog aku ni asyik gloomy jek sme kisah kisah sedih mcm nak mati. aku pun hairan dengan diri aku sendirik. napela aku dok tulih tulih kat blog sampah neh ade ke org nl bace?bile aku bce balik tulisan tulisan aku dlm ni semenye berkualiti sampah. kisah kisah busuk aku jadi nukilan dlm blog neh aku pun hairan. ntahla. arghhhhh peduli ape aku janji ade sumthin tuk aku lepskan kat cni. aku ngah otw nak balik perak neh. ganu-kuantan-kl-perak. what a long journey. huhu. ingatkan aku lepak kat shell jln duta ni nk tdo jap tp haram mate aku xleh nk peja
siot maksiat. nila akibat minum tongkat ali 2 tin. 4 sure sok najis aku berbau tongkat ali. haha. jgn marah. Klah trime kasey kerna mmbace. jmpe lg di laen keluaran.


nukilan sampah
a piece of shit~
zabuzahaku